دری نجف آبادی: امام حسین (ع) الگوی بشریت و انسانیت است
نويسندگان
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لیلان و آدرس shiz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به گزارش ایرنا، آیت الله ˈقربانعلی دری نجف آبادیˈ در خطبه های نمازجمعه اراک افزود: مکتبی که امام حسین (ع) برپا کرد، تا قیامت باقی خواهد ماند و همه باید بکوشند تا ضمن درس آموزی از این مکتب، آن را به نسل های آینده و جوان جامعه منتقل کنند.
وی بیان کرد: مسلمانان باید درس مجاهدت را از عاشورا فرا گیرند، چرا که اجرای عدالت، امر به معروف و نهی از منکر، قیام برای خدا، اصلاحات همه جانبه و اقامه نماز از مهمترین اهداف قیام امام حسین (ع) بود.

امام جمعه اراک ادامه داد: امام حسین (ع) بزرگترین پاسدار اسلام، قرآن و معلم بزرگ شهادت است و این شخصیت بی همتا چراغ راه و سرمایه ای برای دنیا و آخرت است.

وی ابراز امیدواری کرد: اقشار مختلف جامعه پس از 40 روز عزاداری برای سید و سالار شهیدان، با درس های اربعین از جمله دفاع از حق، حقیقت و ولایت بیش از پیش آشنا شده باشند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی همچنین گفت: موضوع سلامت، درمان و بهداشت جامعه از موارد بسیار مهم و مورد تاکید رهبرمعظم انقلاب است که باید مورد توجه دولتمردان و مسوولان نیز قرار گیرد.

وی افزود: یک ایراد جدی بر گروه 1+5 وارد است که چرا جنایتکاران، بخش های پزشکی را تحریم کرده اند، اینها از این طریق می خواهند دولت را تحت فشار قرار دهند.

وی سازمان ملل را مورد خطاب قرار داد و گفت: موضوع سلامت مهمترین مساله برای یک جامعه است که این سازمان نقش خود را در این زمینه نادیده گرفته و با این حرکت حقوق یک ملت تضییع می شود.

آیت الله دری نجف آبادی، جنایاتی که در پاکستان رخ داده و در سوریه و عراق توسط آمریکا، اسرائیل و برخی کشورهای منطقه درحال اتفاق است را محکوم کرد و گفت: آنان بدانند که این جنایت ها در دل تاریخ می ماند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:, ] [ 21:47 ] [ سید باقر دینی . ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ ندای لیلان خوش آمدید




موضوعات
آرشیو مطالب
لينک هاي مفيد
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 382
بازدید کل : 83575
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1

زیارت عاشورا